Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów na stronie Polityka Cookies.
(pusty)
 
Szukaj
Lista kategorii
Newsletter
Chcesz otrzymywać informacje o naszych nowościach? Dodaj swój adres e-mail do naszej bazy danych :

Wersja do druku Wersja do druku

OpenGL w praktyce (e-book)

Ten produkt jest dostarczany w formie elektronicznej (plik w formacie PDF) . Plik będzie można pobrać po otrzymaniu przez nas płatności. (13,65 MB)
OpenGL w praktyce (e-book) ― Wydawnictwo BTC
64,00 PLN
Ilość:  

Autor: Janusz Ganczarski

ISBN: 978-83-60233-30-6
Format: B5, 582 str.
Wydawnictwo BTC
Legionowo - wydanie papierowe 2008 r.


O książce

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.


Do pobrania


Jeśli chciałbyś zakupić papierową wersję książki...


Nowości



© Wydawnictwo BTC.
BTC Korporacja