Kategorie

OpenGL w praktyce (e-book)

isbn-978-83-60233-30-6-ebook-ogl

Janusz Ganczarski

More details

64,00 zł

Więcej informacji

Opis

Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-60233-30-6
Format: B5, 582 str.
Wydawnictwo BTC
Legionowo - wydanie papierowe 2008 r.

O książce

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.

Do pobrania

Powiązane

Dostawa

Szybka dostawa

Gwarantujemy naszym klientom szybką dostawę. W przypadku zamówień złożonych w dniach roboczych do godziny 11:00 towar zostanie wysłany tego samego dnia roboczego. Zamówienia składane w weekendy i święta zostaną zrealizowane najbliższego dnia roboczego. Realizacja zamówienia zależna jest od daty zaksięgowania przelewu (zaksięgowanie zależy od banku i sesji, w której przelew zostanie wysłany). 

Promocje i newsletter

Co tydzień organizujemy promocje, dzięki temu masz szansę kupić nasze książki w niższych cenach. Nasz newsletter umożliwi Ci śledzenie tytułów dostępnych w promocjach.